Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Μία ωραία μέρα από τη μαθήτρια Κατερίνα Μ.

Αγαπητό μου ημερολόγιο, χθες το πρωί ξύπνησα, ντύθηκα, πλύθηκα, έπλυνα τα δόντια μου, ήπια το γάλα μου, έβαλα την τσάντα στους ώμους μου και έφυγα για το σχολείο. Μόλις χτύπησε το κουδούνι, κάναμε προσευχή και μπήκαμε στην τάξη να κάνουμε μάθημα. Όταν σχολάσαμε, πήγα σπίτι, έφαγα μεσημεριανό. Μετά έκατσα λίγο να παίξω με τον μικρότερό μου αδερφό και μελέτησα τα μαθήματά μου. Το απόγευμα η μητέρα μου ξάπλωσε να ξεκουραστεί κι εγώ απασχόλησα τον αδερφό μου ώσπου τον πήρε κι αυτόν ο ύπνος. Αφού ξυπνήσαμε όλοι, έκανα καφέ στη μητέρα μου και η μητέρα μου για να με ευχαριστήσει μας έκανε κρέπες να φάμε. Λίγο αργότερα γύρισε και ο πατέρας μου από τη δουλειά του, φάγαμε το βραδινό μας και πέσαμε για ύπνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου